Статьи


13/02/2017

Кожного дня ми поспішаємо на роботу чи по справах, їдемо містом і нас оточують красиві вивіски та білборди, назви магазинів і закладів закликають завітати до них, а ми навіть не задумуємось над тим, що вони пройшли довгий шлях, щоб потрапити у наше поле зору і у Львові існує спеціальний відділ зовнішньої реклами. Отже, які критерії відбору, які люди там працюють, про що мріють і до чого прагнуть – про це дізнаємось детальніше спеціально для читачів газети «Свербивус».

Кожному підприємцю, котрий прагне відкрити власну справу потрібно пройти процедуру реєстрації і сплати необхідних коштів до місцевого бюджету, щоб презентувати вам вивіску або ж іншу рекламну продукцію. Вивіску потрібно погоджувати з Дозвільним центром з управлінням архітектури ЛМР. Якщо встановлення планується у межах історичного центру Львова, то його додатково потрібно узгоджувати з Управлінням охорони історичного середовища м. Львова. Після подання необхідних документів проект розглядає робоча група, котра за відсутністю зауваг його погоджує, а якщо такі присутні, то відправляє на доопрацювання.

Згідно з чинним законодавством, зовнішня реклама — це інформація про особу чи товар, що «розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання та на вуличних меблях, над проїжджою частиною вулиць і доріг». Отже, спотикачі, білборди, сіті-лайти, вивіски, наклеєні на стовпах оголошення — це все зовнішня реклама, тому її розміщення треба погоджувати. Контроль над дотриманням підприємствами, установами, організаціями та громадянами вимог про рекламу здійснює КП «Адміністративно – технічне управління», котре налічує близько 65 працівників. За словам директора Тараса Вітика у процесі перевірки з усіх зареєстрованих вивісок половина не відповідає погодженим проектам. Такі вивіски можуть не демонтовуватись місяцями, а то й роками. Особливо гострою необхідністю стало це питання під час проведення Євро 2012, адже наше місто стало одним із приймаючих міст Євро 2012, тому з’явилась потреба зарекомендувати себе прогресивним та розвинутим МІСТОМ. Ознайомившись з ситуацією можновладці побачили, що не тільки стан доріг та стадіон є складовою успіху, а і вигляд історичної частини. У Європі високо цінується старовина, архітектура, ліпнини, яких у Львові вдосталь і це варварство нищити їхню красу чи закривати її щитами з написами. Мешканці міст Європи прагнуть дух епохи у оформленні вивісок, тому історична частина Львова під пильною увагою департаменту.

Як засвідчують джерела у майбутніх планах збільшити контроль над несанкційно встановленими суб’єктами, зменшити кількість порушень та зберегти історичну особливість Львова, скоригувати процедуру реєстрації. Свою роботу планують покращувати і розвивати, все більше перетворювати Львів у європейське місто, дізнаватись інноваційні рішення та провідні тенденції у роботі та впроваджувати їх. Адже, як нас запевнили, що змінюються смаки львів’ян та гостей, з’являються нові тенденції у подачі рекламної інформації, тому будуть крокувати у ногу з часом та стежити за всіма новинками.

Також би хотілось, щоб впроваджувалось більше соціальних та культурних проектів до котрих долучалась молодь, тоді би менше майбутні підприємці прагнули «заліпити» пам’ятку архітектури модною вивіскою, а більше дбали би про передачу національності і зберігалась би ідентичність. Простежуються також певні зміни у вивісках, наразі популярні невеликі за об’ємами, не надто яскравих кольорів.

Більшість працівників звичайні львів’яни, котрі працюють на благо свого міста, вважають, що встановлення європейської держави неможливе без формування кожної окремої адміністративної одиниці. Планується гармонійно поєднувати історичні та архітектурні цінності з новими поглядами на оформлення вивісок. Ці люди безумовно мають свої захоплення та хобі, вміють зберігати оптимізм і зауважують, що при сучасному стану речей все більше модними стає українське, національне.

Кожен хто має бажання може долучитись до цієї команди, адже творчі та цікаві люди, молоді кадри та успішні рішення і формують нове майбутнє нашого міста.

Параска Селянин



Возврат к списку